خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر    

همدان-سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به مناسبت سوم خردادماه، سالروز فتح خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۴۳۸۵
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر    به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به مناسبت سوم خردادماه، سالروز فتح خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:       

بسم الله الرحمن الرحیم

«يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم» آیه ۷ سوره محمد(ص)

«ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آئین) خدا را یاری کنید، خداوند شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد.»

سوم خرداد ۱۳۶۱ به‌مثابه نقطه عطف مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس تنها گرامیداشت سالروز آزادسازی یک شهر نیست و در گذشت زمان محصور نخواهد گردید، بلکه «سوم خرداد» فرازمانی است، چراکه به حق، امری ورای زمان و مکان است و سوم خرداد رهایی حق مطلق از قید باطل مطلق بود. حقّی که توسط اراده الهی پشتیبانی شد و خالق و مالک جهان نیز نصرت خود را ارزانی داشت و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) رهبرکبیر انقلاب «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

امروز که دشمن ناامید از تجاوز به این آب و خاک است با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، عملیات گسترده روانی و هجمه تبلیغاتی به مواجهه با انقلاب اسلامی برخاسته است، بازخوانی و مرور حماسه‌های بزرگ و غرورآفرین همچون فتح خرمشهر می‌تواند به عنوان الگویی ماندگار در پیش روی جوانان ما قرار گیرد و پایداری و استقامت ملتی بزرگ را در ذهن جهانیان زنده نماید.

سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به نمایندگی از همه دانش‌آموزان انقلابی استان، سالروز فتح خرمشهر و تقارن این پیروزی بزرگ را با پیروزی مردم مظلوم فلسطین بر رژیم جنایتکار صهیونیست گرامی می‌دارد. خداوند را بر این پیروزی بزرگ شاکریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار